یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳
۰ نفر

شمار مصاحبه‌های تند و تیز و بلند بالای محمدرضا زنوزی از دست اهالی فوتبال در رفته است.

زنوزی

به گزارش همشهری‌آنلاین، باز هم تکرار مکررات، تنها با بهانه‌های به‌روز و جدید. شمار مصاحبه‌های تند و تیز و بلند بالای محمدرضا زنوزی از دست اهالی فوتبال در رفته است. او هر از گاهی با یک مشت بهانه تازه پا به میدان می‌گذارد و دقیقا همان حرف‌های همیشگی را می‌زند. محور اصلی ادعاهای مالک تراکتور این است که همیشه و در همه حال به این تیم تبریزی ظلم می‌شود، مسئولان و رسانه‌ها هوای دو قطب سنتی پایتخت را دارند و مخصوصا قهرمانی‌های پیاپی پرسپولیس به‌خاطر حمایت‌های بیرونی بوده. همانطور که گفتیم فقط بهانه‌ها فرق می‌کند. مثلا چند سال پیش او عین این حرف‌ها را بعد از شکست تراکتور مقابل پیکان در لیگ هجدهم به زبان آورد و در اظهارنظری حیرت‌انگیز مدعی شد تیم‌هایی مثل پیکان و سایپا فقط در لیگ هستند تا به پرسپولیس و استقلال ببازند! دیگر بگذریم از اینکه همین امروز رفیق شفیق آقای زنوزی یعنی رسول خطیبی به شکلی عجیب مدیرعامل همین تیم پیکان شده است!
بهانه جدید زنوزی برای تکرار حرف‌های قدیمی اما، صدور رأی شکایت پرسپولیس از علیرضا بیرانوند است. بیرو در این پرونده محکوم به پرداخت جریمه نقدی شد اما از محرومیت قطعی گریخت و بسیاری از کارشناسان عقیده دارند فدراسیون در قبال این دروازه‌بان لطف کرده است. زنوزی اما به همین کارشناسان حقوقی می‌تازد، هر که را گفته تراکتور از این رأی سود برده، مورد نوازش قرار می‌دهد، خودش ادعای سواد حقوقی می‌کند و حتی به بحث داوری بازی تیمش با فولاد هم وارد می‌شود؛ مجموعه‌ای متراکم، از ادعاهای پراکنده و یکی از دیگری عجیب‌تر!

حقیقتا نه فرصت و نه حتی انگیزه‌ای وجود دارد که به نقد تک‌تک ادعاهای مطرح‌شده از سوی زنوزی برخیزیم. اگر زمینه اصلاح و بهبود رویه وجود داشت، حتما نقدهای قبلی به نتیجه می‌رسید. سخن کوتاه این مطلب تنها یک چیز است؛ اینکه چنین مصاحبه‌هایی واقعا به تراکتور کمک نمی‌کند. هر بار مالک باشگاه تبریزی با این اظهارات تند و بلند به میدان آمد، تیمش را به حاشیه برد و آسیب فنی دید؛ نمونه‌اش در همان لیگ هجدهم که قهرمانی را خودش از دست تراکتور پراند. این تیم در فصل جاری یکی از پرستاره‌ترین ترکیب‌هایش را در اختیار دارد و مربی مشتاق و نسبتا موفقی را هم روی نیمکتش می‌بیند. آنها شاید بیشتر از هر زمانی برای موفقیت ابزار لازم را داشته باشند، البته اگر شخص زنوزی با این حاشیه‌سازی‌هایش اجازه بدهد!

کد خبر 890257
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha